چشم انداز
عـکس ها و شعر و مطالب منتخب

 

ولاسکو: بهتر از بازی اول بودیم/ معروف: اشتباهات‌ خودمان علت شکست بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی دوم برابر روسیه بهتر از بازی نخست بازی کردیم.

 

خبرگزاری فارس: ولاسکو: بهتر از بازی اول بودیم/ معروف: اشتباهات‌ خودمان علت شکست بود

فیلم بازی         دانلود

 



ادامه مطلب...


سومين و آخرين بخش از مناظره يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، با محوريت مسائل سياسي و با حضور 8 کانديداي رياست جمهوري ساعت 16 عصر امروز در ساختمان سيما آغاز شد.اجرای این مناظره همچون دو مناظره قبلی بر عهده مرتضی حیدری بود.

                                         

فیلم مناظره به صورت کامل و هم بخش های مختلف به صورت جدا در ادامه مطلب

در نظر سنجی انتخاباتی وبلاگ شرکت کنید



ادامه مطلب...


 

تيم ملي واليبال ايران در نخستين بازي خود در ليگ جهاني برابر روسيه نتيجه را واگذار کرد.



ادامه مطلب...


 

download انتخابات 92   سعید جلیلی گفت و گوی ویژه خبری:

دانلود:    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download انتخابات 92   سعید جلیلی برنامه با دوربین:

دانلود:    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download انتخابات 92   سعید جلیلی پاسخ به ایرانیان خارج از کشور:

دانلود:    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download انتخابات 92   سعید جلیلی گفت و گوی ضبط شده:

دانلود:    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download انتخابات 92   سعید جلیلیاولین مستند تلوزیونی:
دانلود:              کلیپ

 

download انتخابات 92   سعید جلیلی پاسخ به سه کارشناس  شبکه چهار:

flv پاسخ به سه کارشناس  18 خرداد – سعید جلیلی – شبکه چهار پاسخ به سه کارشناس سعید جلیلی دکتر سعید جلیلی دکتر جلیلی   دانلود با کیفیت بالا(574 مگابایت) ( unknown , بار دانلود شده 4 )

برای ذخیره کردن فایل تصویری بر روی لینک دانلود راست کلیک کرده و گزینه Save Target As و یا Save Link As را انتخاب کنید.

flv پاسخ به سه کارشناس  18 خرداد – سعید جلیلی – شبکه چهار پاسخ به سه کارشناس سعید جلیلی دکتر سعید جلیلی دکتر جلیلی   دانلود با کیفیت پایین(73 مگابایت) ( unknown , بار دانلود شده 7 )

برای ذخیره کردن فایل تصویری بر روی لینک دانلود راست کلیک کرده و گزینه Save Target As و یا Save Link As را انتخاب کنید.


download انتخابات 92   سعید جلیلیپاسخ به سوالات جوانان شبکه سه سعید جلیلی

flv پاسخ به سوالات جوانان 21 خرداد  سعید جلیلی   شبکه سه پاسخ به سوالات جوانان سعید جلیلی پاسخ به سوالات جوانان مستند انتخاباتی سعید جلیلی سعید جلیلی دانلود پاسخبه سوالات جوانان سعید جلیلی دانلود پاسخ به سوالات جوانان دانلود مستند انتخاباتی سعید جلیلی دانلود سخنرانی سعید جلیلی دانلود برنامه پاسخ به سوالات جوانان سعید جلیلی دانلود برنامه تبلیغاتی سعید جلیلی   دانلود با کیفیت پایین ( unknown , بار دانلود شده 10 )

برای ذخیره کردن فایل تصویری بر روی لینک دانلود راست کلیک کرده و گزینه Save Target As و یا Save Link As را انتخاب کنید.

flv پاسخ به سوالات جوانان 21 خرداد  سعید جلیلی   شبکه سه پاسخ به سوالات جوانان سعید جلیلی پاسخ به سوالات جوانان مستند انتخاباتی سعید جلیلی سعید جلیلی دانلود پاسخبه سوالات جوانان سعید جلیلی دانلود پاسخ به سوالات جوانان دانلود مستند انتخاباتی سعید جلیلی دانلود سخنرانی سعید جلیلی دانلود برنامه پاسخ به سوالات جوانان سعید جلیلی دانلود برنامه تبلیغاتی سعید جلیلی   دانلود با کیفیت بالا ( unknown , بار دانلود شده 9 )

برای ذخیره کردن فایل تصویری بر روی لینک دانلود راست کلیک کرده و گزینه Save Target As و یا Save Link As را انتخاب کنید.



رضايي:شوراي عالي انقلاب فرهنگي در پيشبرد مسائل فرهنگي نقش مهمي نداشته است

جليلي:شکل گيري فرهنگ اقتصادي در کشور الزامي است

ولايتي: مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي ضمانت اجرايي ندارد

حداد عادل:مشکلات فرهنگي تنها ناشي از فقر نيست

روحاني: فضاي امنيتي از مقوله فرهنگ بايد جدا شود

قالیباف: نگاه تربیتی در نظام اسلامی در اولویت قرار دارد

 

 

مشروح مناظره در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...


جلیلی گفت: حماسه فقط منحصر به دفاع مقدس نیست، رئیس جمهور نیز می‌تواند با مدیریت مدبرانه خود در کشور حماسه ایجاد کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دولت در حوزه اقتصادی نباید تصدی‎گر باشد، بلکه با حمایت هدفدار و زمانبر به این حوزه کمک کند و حمایت از تولیدات داخلی را جزء اولویت‌های خود قرار دهد.

 



ادامه مطلب...


۱۰ روز مانده به انتخابات | نامزدها قول بدهند كه...

سخنرانی سالیانه‌ی رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در حرم مطهر از مهمترین سخنرانی‌های ایشان در طول سال است. مراسم امسال در شرایطی انجام شد كه تنها 10 روز به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باقی است و نامزدها گرم رقابت و نطق و تبلیغ و ارائه‌ی برنامه‌ها و وعده‌های خود به مردم هستند. حضرت آیت الله خامنه‌ای امروز در پایان بیاناتشان دقایقی درباره انتخابت سخن گفتند و خطاب به نامزدهای انتخابات فرمودند:
آن كسانى كه امروز با مردم حرف ميزنند، آنچه كه توانائى انجام آن را دارند و مردم به آن احتياج دارند، آن را با مردم در ميان بگذارند.
قول بدهند با عقل و درايت عمل خواهند كرد؛ اگر برنامه
اى در هر موردى از مسائل دارند، آن برنامه را براى مردم ارائه كنند؛
قول بدهند كه با پشتكار و ثبات قدم در اين ميدان پيش خواهند رفت؛
قول بدهند كه از همه
ى ظرفيتهاى قانون اساسى براى اجراى وظيفهى بزرگِ خودشان استفاده خواهند كرد؛
قول بدهند كه به مديريت اوضاع كشور خواهند پرداخت؛
قول بدهند كه به مسئله
ى اقتصاد - كه امروز ميدان چالش تحميلى بر ملت ايران از سوى بيگانگان است - بخوبى خواهند پرداخت؛
قول بدهند حاشيه
سازى نميكنند؛
قول بدهند دست كسان و اطرافيان خود را باز نخواهند گذاشت؛
قول بدهند كه به منافع بيگانگان، به بهانه
هاى گوناگون، بيش از منافع ملت ايران اهميت نخواهند داد. بعضى با اين تحليل غلط كه به دشمنان امتياز بدهيم تا عصبانيت آنها را نسبت به خودمان كم كنيم، عملاً منافع آنها را بر منافع ملت ترجيح ميدهند؛ اين اشتباه است.


این كلیپ صوتی را از اینجا دریافت كنید
 
لطفا در نظر سنجی انتخاباتی وبلاگ شر کت کنید


 خداوند متعال را سپاسگزاريم كه يك نوبت ديگر به ما فرصت داد، مجال داد، عمر داد تا بتوانيم در يك چنين روزى از امام عزيزمان تجليل كنيم و به آن بزرگوار عرض ارادت و اخلاص كنيم. اگرچه ياد امام در ميان ملت ما همواره زنده است، ولى روز چهاردهم خرداد مظهر دلبستگى ملت ايران به امام بزرگوار است. امسال اين روزها مصادف است با سالگرد شهادت جد بزرگوار اماممان، حضرت امام موسىبنجعفر (عليه الصّلاة و السّلام)؛ همچنين امسال مصادف است با پنجاهمين سال حادثهى تعيين كننده و مهم پانزده خرداد در سال ۱۳۴۲. مسئلهى پانزده خرداد، مسئلهى مهم و مقطع مهمى است. من مختصراً در اين باره عرايضى عرض ميكنم تا برسيم به مطالب اصلى و لازم.

برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:

 



ادامه مطلب...


كسانى هم كه ميخواهند صلاحيتها را ملاحظه كنند و بر اساس آن تصميم‌گيرى كنند، همه چيز را در كنار هم بايد ببينند. رئيس جمهور،

هم بايد كارى باشد، هم بايد مردمى باشد، هم بايد مقاوم باشد،

هم بايد ارزشى باشد، هم بايد باتدبير باشد،

هم بايد پابند به قوانين و مقررات باشد - مجرى قانون است -

هم بايد درد مردم را احساس كند،

هم بايد طبقات مختلف مردم را ببيند؛

اينها خصوصياتى است كه در انتخاب آن كسى كه ما ميخواهيم كليد اجرائى كشور را به او بسپريم، نقش دارد. ما مردم در اين زمينه تصميم‌گيريم. هيچ كس هم نگويد كه رأى من يك نفر چه اثرى دارد. ميليونها از همين يك نفرها تشكيل ميشود. همه احساس وظيفه كنند و ان‌شاءاللّه وارد ميدان شوند. به توفيق پروردگار، همين جور هم خواهد شد. مسلّماً امنيت كشور، مصونيت كشور، پيشرفت كشور، با حضور همگانى و حداكثرى مردم افزايش پيدا خواهد كرد و اين كشور به توفيق الهى خواهد توانست يك گام ديگر به سمت اهداف والاى انقلاب اسلامى پيش برود.



همه ما می دانیم ادواردو آنیلی بسیار بزرگ تر از تمام دارایی های پدرش بود. بزرگ تر از كارخانه فیات، بزرگ تر از ویلای بزرگ خانواده آنیلی و بزرگ تر از باشگاه فوتبال یوونتوس.

ادوارد عزیزازهمه این دارایی ها، ارزشمندتراست، دارایی هایی كه هر كدام از آنها می تواند انسانها را وسوسه كند، اما شهید عزیزما هیچگاه وسوسه نشد. میان آن همه دنیا، آن مقدار وسوسه، و مظاهر فراوان مادی، فقط به حقیقت لبخند زد و آرام به دین راستین خداوند متعال ایمان آورد. خیلی آرام تر از اینكه خانواده متنفذش آشفته شوند.

او درمیان همهمه ای كه یوونتوس با پلاتینی، زیدان و دل پیه رو به پا كرد، بی سرو صدا و عاشقانه به كناری رفت. دور از هیاهو. او زمانی مدیرتیم فوتبال یونتوس بود، اوج شهرت و البته قدرت، اما دیری نپایید كه آمبرتو آنیلی؛ برادرزاده خود را كنار زد. او می گفت كه اگر یك مسلمان شیعه مدیر یوونتوس شود، حیثیت  اعتبار بزرگان تورین به خطر می افتد. پس ادوارد به كنار رفت و مسلمانی گزید و عاشقانه زندگی كرد و عاشقانه رفت.

امروز همه ما او را می شناسیم به نام شهید آنیلی.

شیعه؛ ادواردو آنیلی، پسرسناتور جیووانی آنیلی، از متنفذین و ثروتمندترین شخصیت های ایتالیا و اروپا، صاحب سابق باشگاه یوونتوس و چند شركت اقتصادی معتبر مثل: فیات،SKF و...

مسلمانی خود را با اعتقاد به وحدانیت خدا و محمد(ص) آخرین رسول الهی آغاز كرد، علی (ع) و یازده پسر او را هم به امامت خویش گرفت تا راهنمایی باشند در تاریكی شهر تورین برای او.

شیعه كه شد، مظلومیتش آغاز شد. آری، شیعه و مظلومیت عهد  اخوتشان را بر سر چاه بسته اند. جوانی به غایت زیبا در شهر تورین ایتالیا، پسر جیووانی معروف؛ با نگاه دل به آیات نورانی قرآن، مسلمانی برگزید.

در این راه و اعتقاد، تقیه هم نكرد، سرافراز" اشهد ان لا اله الا الله" را سر داد، به اشهد ان محمدا رسول الله اعتقاد یافت و عاقبت بر سر اشهد ان علی ولی الله جان داد، درست مثل مولایش.

در سفر به ایران، یك نگاه امام راحل (ره)، كفایت می كرد تا خاك وجود ادواردو تبدیل به گوهری شود كه شهادت در آن پرورش یابد.

شیعه، ادواردو آنیلی، شمع فروزانی خواهد شد برای جستجوگران هدایت در شهر تورین، نه ، ایتالیا هم نه، بلكه سراسر اروپا و همه تشنگان حق و حقیقت. شیعه، ادواردو آنیلی، شهید تورین ایتالیا، جوانی به هیبت مسیح، وقتی تولدی دوباره یافت، اسوه شد. " انی عبدالله" ؛ او به راستی بنده خدا بود، جوانی زیبا و دلفریب كه نور خداوند به یكباره در وجودش دمید و جانش را عاشقانه ستاند.

شیعه ادواردو آنیلی، یكی از هزاران مرد چشم آبی ایتالیا، عاشقانه برگزیده شد برای شهادت. روزگاری خواهد آمد كه مردان، در مصایب ما جان خواهند داد، این گفته معصوم است، و امروز ادواردو جان در طبق عاشقی گذارد برای آنچه كه آنان بدان" اعتقاد ویقین" می گفتند. ای برادر تو همه اندیشه ای.

نوشتن از مردی كه جوانی و سودای دنیوی خویش را به یكباره به كناری گذارده و به اندیشه ای جان داده كه بیش از 14 قرن ازآن می گذرد سخت است، بسیار. نوشتن از شهیدی كه در اوج مظلومتی جان داد تا گواهی باشد بر این اندیشه كه " شیعه" اول مظلوم عالم است، سخت است، بسیار. و سخت تر از آن اینكه" شیعه" اول مظلوم عالم است تا ابد.

نوشتن از جوانی به غایت زیبا، كه جام كوثر سركشید و تمام وجود علی شد، سخت است، بسیار. او از جامی نوشید كه " جان" تنها ثمنش بود. آری برادر، " قوت می ، بشكند ابریق را."

نوامبر سال ۲۰۰۰ (۲۴ آبان ۱۳۷۹) جسد ادواردو در زیر پل «ژنرال فرانکو رومانو» پیدا شد، ظاهر قضیه نشان می‌داد که وی از روی پل به پائین پرت شده‌است.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, توسط alimy

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد